ADVERTIZING ZONE

Měsíc MoneySavingExpert

wellness zdravotní poradenství ženy


Až 54% lidí s příznaky kontroly močového měchýře problémy, nemluvil se svým lékařem.

Takže dovolte mi, abych vám trochu o své bary: jsou bez lepku, obsahují nejméně 15 g bílkovin, low-carb, a žádný cukr je přidán. Ano, oni jsou tak úžasný, jak se zvuk — nedělám si legraci! Pro mě tyhle tyčinky byly skvělé před nebo po tréninku, nebo když jsem potřeboval rychlé snídani v dopoledních hodinách. Moje oblíbené příchutě jsou čokoláda čip cookie těsta, čokoláda, arašídové máslo, čokoláda, vanilka, mandle, a jahodový cheesecake. A všechny z nich chuť neuvěřitelné, když si v mikrovlnce po dobu 15 sekund.

Nezdravé stravovací návyky přispívají k epidemii obezity ve Spojených Státech: asi jedna třetina dospělých v USA (33.8%), jsou obézní a přibližně 17% (nebo 12,5 milionů) dětí a dospívajících ve věku 2-19 let, jsou obézní. 1 I pro osoby na zdravou váhu, špatná strava je spojena s velkými zdravotními riziky, které mohou způsobit nemoc a dokonce i smrt. Mezi ně patří onemocnění srdce, hypertenze (vysoký krevní tlak), diabetes 2.


typu, osteoporózy a některých typů rakoviny. Tím, že chytré volby potravin, můžete chránit sebe z těchto zdravotních problémů.


http://www.datastart.cz

Důvod, proč jsme naznačuje, 45 minut místo obvyklých 30, je, že Duke University studie zjistila, že zatímco 30 minut chůze denně je dost, aby se zabránilo zvýšení tělesné hmotnosti ve většině relativně osoby se sedavým zaměstnáním, cvičení nad 30 minut výsledky v hubnutí a ztráta tuku. Hořící dalších 300 kalorií denně, s tří kilometrů svižné chůze (45 minut by mělo stačit) by mohl pomoci ztratit 30 liber za rok, aniž by měnící se, jak moc jíte.

Zjistil jsem, že většina lidé vědí, že by se" začlenit více self-péče, ale jejich životy se pohybují tak rychle, že je to náročné zpomalit. Vybojovat hodinu čas o samotě, aby se dva seznamy: věci ve vašem životě, které vám dodávají energii a jsou životodárné a věci ve vašem životě, které vás mozků. Zjistit, které činnosti, odvodňovací máte kontrolu nad tím, a začít dělat akční plán, jak budete snížit čas strávený na tyto činnosti — stanovit hranice, říci NE.

Věnujte pozornost velikosti porcí. Když budete číst nutriční informace a počet kalorií na obalech potravin, to je, s odkazem na jednu část, která potravinu.

Ale co je jeden díl? Můžete sníst celý pytlík chipsů myšlení obsahuje pouze jednu část, ale ve skutečnosti jste snědli tři nebo čtyři porce. Ujistěte se, že máte kontrolu velikosti porcí a že nejste jíst více než potřebujete.